Aquatic forum
 Přihlásit 

Akvaristické fórum - Téma: Prosím o radu

Příspěvků: 1-5 z celkem 5   Začátek | Předchozí | Následující | Konec 

31.08.2011 13:18 Okruh: Rozmnožování ryb > Téma: Prosím o radu
Odpověď na příspěvek vložený 31. 08. 2011, 11:01:09 uživatelem Elvinerha

hermelin60
Předmět: Prosím o radu
Ancistrus dospívá kolem dvou let. Samec může mít fousy už poměrně malý, ale taky nemusí. Teď mám 3 až 4 cm veliké a fousky už někteří mají, na druhou stranu mám i samce kterému narostli až na 8 cm, asi co kus to.. jako u všeho.pozdrav
31.08.2011 11:01 Okruh: Rozmnožování ryb > Téma: Prosím o radu
Odpověď na příspěvek vložený 30. 08. 2011, 22:44:53 uživatelem Bubák
Fotka uživatele
žena Elvinerha
Ano je to parmička čtyřpruhá, o poranění se nejedná, také prohání po akváriu neustále zbývající tři parmičky, ale aby se třely mi přijdou ještě mladé, navíc žádná z ostatních nemá velké bříško a tudíž v něm asi ani nemá jikry. Ale v tomhle jsem laik, doma máme sice ještě dvě obrovská akvária, ale ty mi nepatří a nikdy jsem se o ně nestarala. Ale opravdu netuším, jak je to s těmi ancistrusy, všude píšou, že dospívají podle velikosti, ale nikde nenapíšou jak mají být velcí, aby se začali rozmnožovat.
30.08.2011 22:44 Okruh: Rozmnožování ryb > Téma: Prosím o radu
Odpověď na příspěvek vložený 30. 08. 2011, 22:38:09 uživatelem Elvinerha
Fotka uživatele
muž Bubák
Pokud čtyřpruhá a nejde o poranění tak ano.Neonky jdou rozmnožit, ale chce to praxi a vhodnou vypracovanou vodu, živé krmení (prach) ne umělé krmení!!! Čistota vody, pravidelné odkalování. Není to ryba pro první pokus k rozmnožení pro začátečníka.Zkuste parmičky nebo do začátku kardinálky.
30.08.2011 22:38 Okruh: Rozmnožování ryb > Téma: Prosím o radu
Odpověď na příspěvek vložený 30. 08. 2011, 19:45:51 uživatelem Elvinerha
Fotka uživatele
žena Elvinerha
Jedna parmička má červenou tlamičku, je možné, že je to sameček?
30.08.2011 19:45 Okruh: Rozmnožování ryb > Téma: Prosím o radu
Fotka uživatele
žena Elvinerha